Volg ons op Facebook of Instagram
info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verzenden en retourneren

Verzending

Wij doen onze uiterste best om je order binnen 1 a 2 werkdagen te versturen. Mocht de levertijd afwijken dan staat dit bij het product vermeld. De verzending wordt verzorgd door Post NL. Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@kekkekussens.nl en wij zorgen ervoor dat het opgelost wordt.


Verzendbevestiging

Zodra we je pakket hebben verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging per email. In deze email staat hier ook de Track en Trace code in zodat je kunt zien wanneer de bestelling wordt bezorgd.

De Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland zijn gratis bij bestellingen met een waarde die hoger is dan € 32,95 bij bestellingen die een waarde vertegenwoordigen die lager is dan € 32,95, bedragen de verzendkosten € 3,95 per bestelling. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor een afleveradres. Hier vul je het juiste adres in. Als je wilt kunnen wij ook nog een persoonlijke boodschap toevoegen. Die kun je in het opmerkingsveld noteren.

Afhaalservice:

Je kunt ook een afspraak maken om de bestelling op elk gewenst moment af te halen. Je betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten. Mail ons op info@kekkekussens.nl of bel/ Whatsapp met 06-11255464 en we plannen een afspraak in.

Retourzending:

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Maar het kan het natuurlijk voorkomen dat je toch niet tevreden bent met het product of dat het gewoon niet is wat je verwachtte. Stuur alsjeblief een mailtje dat je iets wilt retourneren naar info@kekkekussens.nl, dat helpt namelijk bij een vlotte afwikkeling en zo krijg je je geld sneller teruggestort. 

Je kunt het product dan op de volgende manier aan ons retour zenden:

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw huis naar Kekke Kussens zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Kekke Kussens geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@kekkekussens.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding retour storten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Stuur het artikel in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd naar het retouradres:
Kekke Kussens
Achter op 't Zand 33
1621 AC  Hoorn

Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt/beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren. Artikelen uit de Sale kunnen niet retour worden gezonden.
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen ontvang je een bevestiging per mail. Na goedkeuring van je retourzending storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kekkekussens.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Buitenland

Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven. Wil je iets verzenden naar het buitenland? Neem dan even contact op.