Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
klachten en herroepingsrecht
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat het product aan je verwachtingen voldoet. Maar het kan het natuurlijk voorkomen dat je toch niet tevreden bent met het product. Je kunt het product dan op de volgende manier aan ons retour zenden:
Email ons en laat weten dat je een product wilt retourneren, dat helpt ons bij een snelle afhandeling. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw huis naar Kekke Kussens zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Kekke Kussens geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@kekkekussens.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding retour storten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Stuur het artikel in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd naar het retouradres:
Kekke Kussens
Achter op 't Zand 33
1621 AC Hoorn
Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt/beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen ontvang je een bevestiging per mail. Na goedkeuring van je retourzending storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kekkekussens.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Email ons en laat weten dat je een product wilt retourneren, dat helpt ons bij een snelle afhandeling. Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw huis naar Kekke Kussens zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Kekke Kussens geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@kekkekussens.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding retour storten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Stuur het artikel in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd naar het retouradres:
Kekke Kussens
Achter op 't Zand 33
1621 AC Hoorn
Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt/beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen ontvang je een bevestiging per mail. Na goedkeuring van je retourzending storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kekkekussens.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.